به وبلاگ جستجوگر خوش آمدید

این وبلاگ قرار است با گوگل رقابت کند.

به وبلاگ جستجوگر خوش آمدید

این وبلاگ قرار است با گوگل رقابت کند.

لینک

mypagerank.net : با وارد کردن لینک سایت خود در این سایت می توانید کلیه ی لینک های  سایت ها که به سایت شما لینک داده شده یا لینک سایت خود را مشاهده کنید. 

مشاهده ی سایت های لینک داده شده به سایت شما : www.mypagerank.net/service_linkcheck_index 

 

clickmeter.com : یک سایت با امکانات بسیار جذاب که شما می توانید لینک آدرس سایت خود را به آن بدهید و این سایت هم یک لینک به شما می دهد که می توانید این لینک را در سایتی قرار دهید وقتی فرد بازدیدکننده روی آن لینک کلیک می کند شما می توانید در سایت کلیک متر از اطلاعات او با خبر شوید اطلاعات بازدید کننده شامل : آی پی . مرورگر . کشور . سیستم عامل . تعداد کلیک . تاریخ و ساعت و دقیقه ی کلیک بازدید کننده مطلع شوید. از این امکان می توانید در سایتتان هم استفاده کنید تا بفهمید کدام مطالب بیشترین بازدید را داشته است.

سایت کلیک شمار : www.clickmeter.com 

 

baang.ir : بانگ سایتی است که شما ویراستار آن هستید! با ارسال لینک مطالب خود به بانگ، رتبه و تعداد بازدید کنندگان سایت خود را افزایش دهید! در واقع شما سایت خود را همراه با توضیحات در مورد سایتتان در این سایت ثبت می کنید.  

رتبه و تعداد بازدید کنندگان سایت خود را افزایش دهید: www.baang.ir 

 

realwebsiteworth.com : سایتی است که با وارد کردن آدرس سایتتان می توانید اطلاعاتی را در مورد آن سایت بدست بیاورید اطلاعاتی چون : عنوان و توضیحات و تگ سایت و رنگ سایت در گوگل به همراه کدی که می توانید در وبلاگتان قرار دهید و رنگ سایت شما نمایان شود و آی پی سایت ، نقشه ی محل سرور ، و دیگر مشخصات سایت . 

بدست آوردن اطلاعاتی در مورد سایت : www.realwebsiteworth.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد